سلام اسم من میتراست .11سالمه و کلاس پنجمم و ماه تولدمم اسفنده 2 تا خواهرم دارم .من این وبلاگو برای شاد کردن خودمو دیگران درست کردم.....نظرم یادتون نره....خیلی ممنون از همتون.....