
سلام اسم من میتراست .11سالمه و کلاس پنجمم و ماه تولدمم اسفنده 2 تا خواهرم دارم .من این وبلاگو برای شاد کردن خودمو دیگران درست کردم.....نظرم یادتون نره....خیلی ممنون از همتون.....
ادامه مطلب
سسسسسلاااااااام من این نقاشی رو کشیدم توجه اگه خواستین دانلود کنید بگییییییییییییییییییییییید........ xa0 دباره توجه برای این کوچولوی که خیلی تار بود....ولی از اصل تار نیست. xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب